Bloggrestart- klubbspelning

Heh så har då åter bloggen stått i träda. Texten här under fanns i utkast så vi forstätter väl därifrån.

Utkast: Sept. 5, 2010.

Fick via fb-feeden syn på att Epica promotade sin förnyade Europa turne'. För skojs skull tog jag å chekade in vart turnebussen var på väg.  Litet förvånad blev jag då jag så att Finland var ett av de ställen som skulle besökas först, Nosturi närmare bestämt. Ett litet sug att beställa biljett uppstod eftersom jag haft in Design Your Universe i min trogna MP3a den senaste veckan. Således vidtogs fortsatta efterforskningar, Revamp och Kass skulle tydligen vara förband.

Tyvärr fick jag ingen med mig på denna resa, därtill krockade den med lite talko. Surt var också att Sabaton var fullbokat innan man fick tummen ur röven så inte heller det blev av. Fast en ordentlig klubbspelning blev nog besökt under hösten. Nämligen Finntroll @ Rytmikojaamo i Seinäjoki. Dit fick jag en för förmånligt pris göra sällskap med krombipojkarna. Sen var blev det också en pseudogig i jeppis kikat också.

Nu funderar jag på om det inte vore läge att checka out turisas, som kör en kort finlands tour förän skivsläppet i februari.

två singlar finns ute redan.


Stand up and Fight
http://www.youtube.com/watch?v=G-wDTz_ksLU&feature=related

Supernaut (Black Sabbath cover)
http://www.youtube.com/watch?v=aq6DslMwVBU



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0